Hyppää sisältöön

Asiakas­palvelu

Moi! Tältä sivulta löydät yhteystietomme ja vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Me olemme täällä sinua varten.

Miten voimme olla avuksi?

Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!

Tiedustele ja osta lippuja

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelusta voit ostaa lippuja ja tiedustella aikatauluja ja hintoja.

  • Puh. 0600 41 900 (2 € / vastattu puhelu + pvm/mpm)
  • Palvelemme ma-pe klo 5–22 ja la-su klo 7-22
  • Jos soitat ulkomaisesta liittymästä, asiakaspalvelumme numero on +358 923 192 902

Tiedustelu ja apu

Asiakastuki

Asiakastuessa voit muuttaa ja peruuttaa lippuja, saat tietoa junien kulusta häiriötilanteissa ja apua itsepalvelukanavien käyttöön.

  • Puh. 0100 3232 (hinta 0,06 €/min + mpm/pvm), jonotus on maksullista
  • Palvelemme ma-pe klo 5–22 ja la-su klo 7-22
  • Jos soitat ulkomaisesta liittymästä, asiakastukemme numero on +358 923 192 902

Palvelut ryhmille

Ryhmämyynti

Pyydä tarjousta ryhmämyynnistä tai soita ryhmämyyntiin, kun suunnittelet matkaa yli 18 hengen seurueelle. Lue lisää palveluistamme ryhmille.

  • Puh. 0600 19009
  • Ma–to klo 10–15
  • Hinta 2 € / vastattu puhelu + pvm

Autamme myös Facebookissa, Twitterissä ja chatissa

Olemme siellä missä sinäkin. Sosiaalisessa mediassa saat meihin parhaiten yhteyden yksityisviestillä. Kurkkaa tarkemmat sosiaalisen median asiakaspalvelun lisätiedot ja aukioloajat.

Chat avautuu automaattisesti sivuston oikeaan alareunaan. Voit chatata kanssamme päivittäin klo 9–01.

Millainen lippu sinulle sopii?

Lue lisää eri lipuistamme ja valitse sinulle parhaiten sopiva lippu. Samalla voit kurkata myös eri lippujen lisätiedot, alennusluokat ja ehdot. Tarvittaessa autamme sinua lipputuotteen valitsemisessa.

Lue lisää lipuistamme

Anna meille palautetta!

Mielipiteesi on meille tärkeä. Kerro, miten voimme tehdä junamatkastasi entistäkin sujuvamman. Näin autat meitä kehittämään toimintaamme ja parantamaan palveluitamme.

Käsittelemme kaikki saamamme palautteet ja vastaamme sinulle, jos pyydät vastauksen yhteydenottoosi.

Anna palautetta

Eikö junalippusi tullut perille?

Lippua vaille valmis

Joskus esimerkiksi oma sähköposti tulee näpyteltyä väärin. Jos maksu epäonnistui tai ostit junalipun, mutta lippu ei tullut perille, ota yhteyttä asiakastukeemme.

Asiakastuen yhteystiedot

Palvelemme sinua myös viittomakielellä

Saat palvelua viittomakielellä soittamalla meille Chabla-sovelluksen kautta. Tarjoamme palvelun suomeksi ja suomalaisella viittomakielellä.

Chabla-numeromme on 0800 180 055 (pvm/mpm). Palvelemme arkisin klo 8–16.
Tutustu Chablaan

Moi työnantaja!

Lähdetään yhteiselle matkalle

Kiva että olet täällä. Meillä on sinun palveluasi varten erillinen yrityspalvelut-sivu. Hyppää yrityspalveluiden sivulle, niin kerromme lisää.

Yrityspalvelut-sivulle

Olemme apunasi myös VR Matkalla -sovelluksessa

Chat on nyt myös sovelluksessa

Saat meihin kätevästi yhteyden myös VR Matkalla -sovelluksesta löytyvän chatin kautta. Chat avautuu sovellukseen 100 päivää ennen ostamasi matkan alkua. Löydät chatin VR Matkalla -sovelluksen etusivulta, ”matkallasi”-otsikon alta.

VR Matkalla -sovellukseen

Tavoitat meidät myös somessa

Autamme somessa yleisissä junamatkustamiseen liittyvissä kysymyksissä. Valitse suosikkikanavasi ja ota yhteyttä!

Facebookissa VR Matkalla

Asiakaspalvelumme on apunasi Facebookissa:

  • ma–pe klo 6–22
  • la–su ja arkipyhinä klo 8–18

Jos asiasi koskee olemassa olevaa lipputilausta tai vaatii tarkempia henkilötietoja, otathan yhteyttä yksityisviestillä.

Seuraa Facebookissa

Twitterissä @vrmatkalla

Asiakaspalvelumme on apunasi Twitterissä:

  • ma–pe klo 6–22
  • la–su ja arkipyhinä klo 8–18

Huomaathan, että hoidamme olemassa oleviin tilauksiin liittyviä tai henkilötietoja vaativia asioita vain yksityisviestillä.

Seuraa Twitterissä

Minne olet matkalla?

Meno
Paluu
Matkustajat, lisäpalvelut ja esteettömyys
Hae matkoja