Hyppää sisältöön
Käytössäsi on vanhentunut selain
Suosittelemme käyttämään Firefoxin, Chromen, Safarin, Edgen tai Operan uusimpia versioita.

Asiakas­palvelu

Tarvitsetko apua tai lisätietoa? Eikö kaikki sujunut suunnitelmien mukaan? Anna meidän auttaa.

Turvallisuutesi on meille tärkeää

Olemme koonneet vinkkilistan mahdollisimman turvalliseen junamatkustamiseen. Täältä löydät ajankohtaisimmat tiedot poikkeusajan junamatkustamisesta sekä usein kysytyt kysymykset.

Lisätietoa turvallisuudesta

Kuinka voimme auttaa?

Soittamalla, somessa tai chatissa!

Ota meihin yhteyttä

Henkilökuntamme on aina apunasi junissa ja asemilla. Jos tarvitset apua ja neuvoja jo ennen matkaa, ota meihin yhteyttä.

CHATTAA KANSSAMME
Palvelemme junamatkustukseen liittyvissä asioissa päivittäin.

Osta ja varaa lippuja

VR:n asiakaspalvelu

Asiakaspalvelusta voit ostaa lippuja ja tiedustella aikatauluja ja hintoja.

  • Puh. 0600 41 900
  • Palvelemme ma-pe klo 5–22 ja la-su klo 7-22
  • Hinta 1,99 € / vastattu puhelu + pvm
  • Ulkomailta soittaessa: +358 923 192 902

Tiedustelu ja apu

VR:n asiakastuki

Asiakastuessa voit muuttaa ja peruuttaa lippuja, saat tietoa junien kulusta häiriötilanteissa ja lisätietoa vammais- ja avustuspalveluasioihin sekä apua itsepalvelukanavien käyttöön.

  • Puh. 0800 166 888
  • Palvelemme ma-pe klo 5–22 ja la-su klo 7-22
  • Numero on maksuton
  • Ulkomailta soittaessa: +358 923 192 902

Palvelut ryhmille

VR:n ryhmämyynti

Ota yhteys ryhmämyyntiin, kun suunnittelet matkaa yli 9 hengen seurueelle.

  • Puh. 0600 19009
  • Palvelemme arkisin klo 9–16
  • Hinta 1,99 € / vastattu puhelu + pvm

Tarvitsetko apua asemalla liikkumiseen tai junaan nousemiseen?

Avustamispalvelua voivat saada esimerkiksi iäkkäät, pyörätuolilla liikkuvat ja näkö- tai kuulovammaiset matkustajat. Palvelu on maksuton. Voit tilata palvelun asiakastuestamme: 0800 166 888

Tarvitsetko apua viittomakielellä?

Saat palvelua viittomakielellä soittamalla meille Chabla-sovelluksen kautta. Chabla-numeromme on 0800 180 055 (pvm/mpm). Palvelemme arkisin klo 8–16. Palvelu toimii suomeksi ja suomalaisella viittomakielellä.

Tutustu Chablaan

Anna meille palautetta!

Mielipiteesi on meille tärkeä. Kerro, miten voimme tehdä junamatkastasi entistäkin sujuvamman. Näin autat meitä kehittämään toimintaamme ja parantamaan palveluitamme.

Käsittelemme kaikki saamamme palautteet ja vastaamme sinulle, jos pyydät vastauksen yhteydenottoosi.
Anna palautetta

Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa

Autamme somessa yleisissä junamatkustamiseen liittyvissä kysymyksissä. Valitse suosikkikanavasi ja ota yhteyttä!

Facebookissa VR matkalla

Asiakaspalvelumme auttaa sinua junamatkoihin liittyvissä kysymyksissä:

  • maanantaista perjantaihin klo 7–21
  • lauantaisin klo 9:30–18
  • sunnuntaisin ja arkipyhinä klo 9:30–18

Jos asiasi koskee olemassa olevaa lipputilausta tai vaatii tarkempia henkilötietoja, otathan yhteyttä yksityisviestillä.

Seuraa Facebookissa

Twitterissä @vrmatkalla

Asiakaspalvelumme on apunasi Twitterissä:

  • maanantaista perjantaihin klo 7–21
  • lauantaisin klo 9:30–18
  • sunnuntaisin ja arkipyhinä klo 9:30–18

Huomaathan, että hoidamme olemassa oleviin tilauksiin liittyviä tai henkilötietoja vaativia asioita vain yksityisviestillä.

Seuraa Twitterissä