Asiakaspalvelu
Moi! Tältä sivulta löydät yhteystietomme ja vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Me olemme täällä sinua varten.
Miten voimme olla avuksi?
Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!
Tiedustele ja osta lippuja
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelusta voit ostaa lippuja ja tiedustella aikatauluja ja hintoja.
- Puh. 0600 41 900 (2 € / vastattu puhelu + pvm/mpm)
- Palvelemme ma-pe klo 5–22 ja la-su klo 7-22
-
Jos soitat ulkomaisesta liittymästä, asiakaspalvelumme numero on +358 923 192 902
Tiedustelu ja apu
Asiakastuki
Asiakastuessa voit muuttaa ja peruuttaa lippuja, saat tietoa junien kulusta häiriötilanteissa ja apua itsepalvelukanavien käyttöön.
- Puh. 0100 3232 (hinta 0,06 €/min + mpm/pvm), jonotus on maksullista
- Palvelemme ma-pe klo 5–22 ja la-su klo 7-22
- Jos soitat ulkomaisesta liittymästä, asiakastukemme numero on +358 923 192 902
Palvelut ryhmille
Ryhmämyynti
Pyydä tarjousta ryhmämyynnistä tai soita ryhmämyyntiin, kun suunnittelet matkaa yli 18 hengen seurueelle. Lue lisää palveluistamme ryhmille.
- Puh. 0600 19009
- Ma–to klo 10–15
- Hinta 2 € / vastattu puhelu + pvm
Autamme myös Facebookissa, Twitterissä ja chatissa
Olemme siellä missä sinäkin. Sosiaalisessa mediassa saat meihin parhaiten yhteyden yksityisviestillä. Kurkkaa tarkemmat sosiaalisen median asiakaspalvelun lisätiedot ja aukioloajat.
Millainen lippu sinulle sopii?
Lue lisää eri lipuistamme ja valitse sinulle parhaiten sopiva lippu. Samalla voit kurkata myös eri lippujen lisätiedot, alennusluokat ja ehdot. Tarvittaessa autamme sinua lipputuotteen valitsemisessa.
Anna meille palautetta!
Mielipiteesi on meille tärkeä. Kerro, miten voimme tehdä junamatkastasi entistäkin sujuvamman. Näin autat meitä kehittämään toimintaamme ja parantamaan palveluitamme.
Käsittelemme kaikki saamamme palautteet ja vastaamme sinulle, jos pyydät vastauksen yhteydenottoosi.
Anna palautettaEikö junalippusi tullut perille?
Lippua vaille valmisJoskus esimerkiksi oma sähköposti tulee näpyteltyä väärin. Jos maksu epäonnistui tai ostit junalipun, mutta lippu ei tullut perille, ota yhteyttä asiakastukeemme.
Palvelemme sinua myös viittomakielellä
Saat palvelua viittomakielellä soittamalla meille Chabla-sovelluksen kautta. Tarjoamme palvelun suomeksi ja suomalaisella viittomakielellä.
Moi työnantaja!
Lähdetään yhteiselle matkalleKiva että olet täällä. Meillä on sinun palveluasi varten erillinen yrityspalvelut-sivu. Hyppää yrityspalveluiden sivulle, niin kerromme lisää.
Olemme apunasi myös VR Matkalla -sovelluksessa
Chat on nyt myös sovelluksessaSaat meihin kätevästi yhteyden myös VR Matkalla -sovelluksesta löytyvän chatin kautta. Chat avautuu sovellukseen 100 päivää ennen ostamasi matkan alkua. Löydät chatin VR Matkalla -sovelluksen etusivulta, ”matkallasi”-otsikon alta.
Tavoitat meidät myös somessa
Autamme somessa yleisissä junamatkustamiseen liittyvissä kysymyksissä. Valitse suosikkikanavasi ja ota yhteyttä!
Facebookissa VR Matkalla
Asiakaspalvelumme on apunasi Facebookissa:
- ma–pe klo 6–22
- la–su ja arkipyhinä klo 8–18
Jos asiasi koskee olemassa olevaa lipputilausta tai vaatii tarkempia henkilötietoja, otathan yhteyttä yksityisviestillä.
Seuraa FacebookissaTwitterissä @vrmatkalla
Asiakaspalvelumme on apunasi Twitterissä:
- ma–pe klo 6–22
- la–su ja arkipyhinä klo 8–18
Huomaathan, että hoidamme olemassa oleviin tilauksiin liittyviä tai henkilötietoja vaativia asioita vain yksityisviestillä.
Seuraa TwitterissäTapahtuma tiedossa?
Jos olet järjestämässä tapahtumaa ja olisit kiinnostunut yhteistyöstä kanssamme tai haluaisit lisätietoa liikennejärjestelyistä, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen tapahtumat(a)vr.fi.