Sujuvampaa palvelua matkan muuttuessa
Olemme kehittäneet toimintaamme poikkeustilanteita varten, jolloin matkasi on jouduttu perumaan esimerkiksi ratatöiden vuoksi. Matkan muutosten käsittely on jatkossa entistä jouhevampaa ja automatisoidumpaa.
Jos junasi perutaan ja matkaasi on oli viikko, pyrimme ensisijaisesti valitsemaan sinulle korvaavan junavuoron. Saat tästä sähköpostia sekä sovelluksen push-viestin (mikäli olet sallinut ne), jotka ohjaavat sinua eteenpäin. Voit hyväksyä ehdotetun matkan ja saat uuden lipun sähköpostiisi sekä sovellukseen. Voit halutessasi myös valita toisen vuoron kirjautumalla omalle VR-tilillesi vr.fi:ssä ja muokkaamalla matkaasi, tai hakea hyvitystä koko matkan hinnasta.
Joskus on tilanteita, joissa emme pysty tarjoamaan vaihtoehtoista yhteyttä matkallesi. Toisinaan matkallesi valitsemia lisäpalveluita (esim. Ekstra-luokan paikka) ei ole saatavilla vuorolla, jolle matkasi on siirtynyt. Näissä tapauksissa voit hakea hyvitystä matkastasi helposti hyvityslomakkeemme kautta. Saat aina ohjeet sähköpostiisi omaa matkaasi koskien.



