Paluu aloitussivulle

Aikataulujen hakeminen verkkokaupasta

Aikataulut voit tarkistaa helposti verkkokaupassa. Verkkokauppaan pääset vr.fi-etusivulta sivun yläreunassa olevan hakuruudun kautta.

 

Matkan tiedot

1. Kirjoita, mistä lähdet ja minne menet.


2. Valitse minä päivänä haluat matkustaa ja mihin kellonaikaan haluat lähteä.

 

Matkahaku

 

Paluumatka ja matkustajat

3. Jos haluat katsoa myös paluumatkan, valitse myös paluumatkan päivämäärä ja kellonaika.

 

4. Valitse matkustajat junamatkalle. Vihreästä plus-painikkeesta voit lisätä eri matkustajia, esim. lapsi, opiskelija. Eri matkustajien liput voivat olla erihintaisia.

 

Matkahaku

 

Matkan hakeminen

5. Aikataulut tulevat näkyviin, kun painat Hae-painiketta. Voit myös ostaa lipun, jos haluat.

 

 

Selkokieliset sivut

Aloitussivu

Ohjeita matkalle

Hae aikatauluja

Kaukoliikenteen liput

Junien palvelut

Vammaismatkustajat

Liity Veturiin

Nämä sivut ovat selkokielisiä. Vihreät painikkeet ja hakuruutu sivun yläreunassa vievät muuhun vr.fi-sivuston sisältöön.

Osta junalippu

Junalipun voit ostaa:

  • Verkkokaupasta
  • VR Mobiilista
  • Palveluasemilta
  • Lippuautomaatista
  • R-kioskeilta
  • Matkatoimistoista
  • Soittamalla VR Asiakaspalveluun, p. 0600 41 900 (puhelun hinta 1,99 euroa/vastattu puhelu + pvm