Paluu aloitussivulle

Liity Veturiin!

Veturi-logo

 
 
 
 
 
 
Veturi on VR:n asiakasohjelma, johon liitytään netissä. Saat hyviä tarjouksia ja tietoa VR:n asioista. Voit myös osallistua arvontoihin ja voittaa palkintoja.
 
  • Veturiin voivat liittyä kaikki yli 16-vuotiaat henkilöt
  • Liittyminen Veturiin on ilmaista
  • Lisätietoja ja liittyminen www.vr.fi/veturi (yleiskielinen sivu)

 

Kun olet veturilainen, saat:
  • ensimmäisten joukossa tietoa palveluista, tarjouksista ja uutuuksista.
  • kivoja ja hyödyllisiä matkavinkkejä.
  • osallistua palveluiden kehittämiseen.
  • asioida VR Mobiilissa helpommin ja nopeammin.
  • tarjouksia, jotka ovat vain veturilaisille.
  • etuja ja tarjouksia muuallakin kuin VR:llä, esimerkiksi ravintolavaunussa tai erilaisissa tapahtumissa.

 

Kun ostat tarpeeksi palveluita, voit saada yllätysetuja.

Selkokieliset sivut

Aloitussivu

Ohjeita matkalle

Hae aikatauluja

Kaukoliikenteen liput

Junien palvelut

Vammaismatkustajat

Liity Veturiin

Nämä sivut ovat selkokielisiä. Vihreät painikkeet ja hakuruutu sivun yläreunassa vievät muuhun vr.fi-sivuston sisältöön.