Asiakaspalvelun yhteystiedot

Ota yhteyttä, niin voimme auttaa sinua junamatkustukseen liittyvissä asioissa! Kun käytät lomaketta voit antaa palautetta tai hakea korvausta. Voit kysyä junamatkustuksesta sosiaalisessa mediassa tai VR Chatin kautta.
 

 

Ota yhteyttä lomakkeella

Lomakkeella voit antaa palautetta tai hakea korvausta junan myöhästymisestä.

Ota yhteyttä lomakkeella

 

Some

 

Palvelemme somessa

Ota meihin yhteyttä esimerkiksi Facebookissa tai Twitterissä. Tutustu kaikkiin sosiaalisen median kanaviimme.

VR somessa

Mies laiturilla

 

Junamatkustuksen ABC

Junamatkustuksen ABC johdattelee sinut matkalle lähiliikenteeseen, Venäjälle taikka yöjunamatkalle.

Junamatkustuksen ABC

 

Palvelunumerot

VR Asiakaspalvelu
p. 0600 41 900

Kotimaan ja Venäjän liikenne
Avoinna ma–su klo 5–22
1,99 € /vastattu puhelu + pvm

Tässä numerossa voit:

  • Tiedustella aikatauluja ja lippuhintoja

  • Tehdä lippuvarauksia ja -ostoja

  • Palvelemme sinua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi

Ulkomailta soittaessa +358 923 192 902

VR Asiakastuki
p. 0800 166 888

Avoinna ma–su klo 5–22
Numero on maksuton

Tässä numerossa voit:

  • Tehdä muutoksia ja peruuttaa ostamiasi lippuja

  • Saada tukea verkko- ja mobiilikaupan käyttöön

  • Hankkia tietoa junien kulusta häiriötilanteissa

  • Saada lisätietoa vammais- ja avustuspalveluista

  • Palvelemme sinua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi

Ulkomailta soittaessa +358 923 192 902 (Huomaathan, että ulkomaalainen operaattori veloittaa oman taksan mukaisesti.)

Sarjalippujen matkan varaus
p. 0800 133 300

Avoinna ma–su klo 5–22
numero on maksuton

Yritys- ja ryhmämyynti
(yli 10 hengen ryhmät)
p. 0600 19 955

ma–pe klo 8.00–17.00
1,99 € / vastattu puhelu + pvm

VR-Yhtymä Oy
p. 0307 10 (vaihde)

ma–pe klo 8–16
Radiokatu 3,
00240 Helsinki
Fax: 0307 21 700
Sähköposti: etunimi.sukunimi@vr.fi

Tarkastusmaksut
p. 09 476 64111

puhelinaika klo 9.00–13.00
avoinna ma–pe klo 8.30–16.00
HSL Junaliikenteen tarkastusmaksutoimisto
Elielinaukio 3
Päärautatieasema, III kerros (käynti kauppakujalta)
00100 Helsinki

Löytötavarat
p. 0600 41 006

puhelujen hinnat
Suomen Löytötavarapalvelu
Mäkelänkatu 56, 00510 Helsinki
www.loytotavara.net

 

 

Puhelujen tietosuoja

VR tallentaa puheluja varmistaakseen puhelun sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja VR:n oikeuksien varmistamiseksi. Tallenteita hyödynnetään myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta VR:n ulkopuolelle.

Usein kysyttyä

Miksi henkilötunnukseni ei tallennu, kun yritän syöttää sitä Omiin tietoihini?

Syntymäaika ja henkilötunnuksen loppuosa tulee syöttää oikeassa muodossa. Palvelun käyttöönotto edellyttää, että sinulla on suomalainen henkilötunnus. Muista tallentaa lopuksi tietosi.

Olen alle 18-vuotiaan lapsen huoltaja. Voiko alaikäinen lapseni liittyä ohjelmaan?

Veturiin voi liittyä 16-vuotta täyttäneet yksityishenkilöt sähköisen lomakkeen avulla (lupaa ei tarvitse lähettää erikseen VR:lle). Lomakkeella kerrotaan, että alaikäisen täytyy pyytää vanhemman/huoltajan suostumus rekisteröitymiseen. Veturi-asiakasohjelmaan on turvallista liittyä. Veturi-asiakasohjelma ei ole maksullinen, eikä se velvoita mihinkään.

Kun otan henkilökorttitunnistautumista käyttöön VR Mobiilissa, tuleeko muutos varmentaa salasanalla?

VR Mobiilissa muutosta ei tarvitse enää varmentaa erikseen salasanalla, vaan pelkkä tallennus riittää.

Mistä löydän opiskelijan tai eläkeläisen lippujen hinnat?

Hintakalenteri näyttää aikuisen matkan hinnan. Muut hinnat löytyvät verkkokaupasta.

Näytä kaikki